Szanowni Państwo,
od dnia 25 maja 2018 roku obowiązują nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych – Ogólne Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Poniżej znajdzie Pani/ Pan informacje dotyczące przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych przez Centrum Wypoczynku i Rekreacji Rysy Sp. z o.o. , które jest ich administratorem, w szczególności informacje na temat celów i podstaw przetwarzania Pani/ Pana danych, a także przysługujących Pani/ Panu praw. Prosimy o zapoznanie się z nimi.
Z poważaniem,
Centrum Wypoczynku i Rekreacji Rysy Sp. z o.o.
Administrator danych
Administratorem danych jest Centrum Wypoczynku i Rekreacji Rysy Sp. z o.o. z siedzibą w Bukowinie Tatrzańskiej , przy ul. Leśnej 20 (dalej określane również jako „Sanatorium”), Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisane pod nr KRS 0000139123, posiadające numery NIP 7361384675, REGON 490719496, kapitał zakładowy 6979000zł.
Dane kontaktowe
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail recepcja@rysybukowina.pl, telefonicznie pod numerami tel. (18) 471 20 76, tel./ fax (18) 471 56 35, lub pisemnie: Centrum Wypoczynku i Rekreacji Rysy Sp. z o.o., Bukowina Tatrzańska, ul. Leśnej 20
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/ Pana dane będą przetwarzane w celu:
Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do celów innych, niż zostały zebrane.
Odbiorcy danych
Pani/ Pana dane mogą być udostępniane organom publicznym, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Ponadto Pani/ Pana dane mogą być przekazywane podmiotom, powiązanym z Sanatorium na zasadzie zawartych umów współpracy, zlecenia lub innych umów cywilnoprawnych, przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom świadczącym usługi medyczne i fizjoterapeutyczne, dostawcom usług IT, dostawcom usług księgowych, firmom kurierskim (w przypadku zamówienia tego rodzaju usługi przez Panią/ Pana), firmom transportowym (w przypadku zamówienia tego rodzaju usługi przez Panią/ Pana), firmom prawniczym (w ramach doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego), firmom ubezpieczeniowym (w przypadku wystąpienia szkody).
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Okres przechowywania danych
Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy o świadczenie usług (w tym pobytów sanatoryjnych, rehabilitacyjnych, wypoczynkowych, lub innych pobytów i usług), przez Sanatorium na Pani/ Pana rzecz. Po tym okresie Sanatorium będzie przetwarzać dane:
Dane z monitoringu wizyjnego będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 14 dni, chyba że Administrator poweźmie informację, że mogą być dowodem w postępowaniu.
Administrator przestanie wcześniej przetwarzać dane wykorzystywane do celów marketingu bezpośredniego, jeżeli zgłosi Pani/ Pan sprzeciw wobec przetwarzania Pani/ Pana danych w tych celach.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Pani/ Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych. W szczególności przysługuje Pani/ Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/ Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgoda może zostać cofnięta poprzez wysłanie wiadomości e-mail, faxu lub listu tradycyjnego do Sanatorium.
W zakresie, w jakim Pani/ Pana dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/ Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej.
Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
Informacja o wymogu podania danych
W celu zawarcia i realizacji umowy na Pani/ Pana rzecz, Sanatorium przetwarza następujące dane:
Podanie wymienionych danych jest dobrowolne, jednak konieczne do zawarcia i wykonywania umowy zawieranej z Sanatorium – bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy.
Dane dotyczące stanu zdrowia przetwarzane są w przypadku udzielania świadczeń medycznych do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z udzielaniem świadczeń medycznych.. Podanie tych danych jest obowiązkowe i jest warunkiem udzielenia świadczeń medycznych a odmowa ich podania będzie skutkować brakiem możliwości udzielenia tych świadczeń.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (nie będą podlegały profilowaniu)